IKSU:s sommarschema

IKSU har nu kört igång med sitt sommarschema, vilket innebär betydligt färre pass än vanligt. Fast man har väl varit ganska bortskämd, vilket jag insåg när jag blev sur för att det "bara" är två corepass i morgon och inget av dem är just när jag ville träna.

En bra sak med färre pass är i alla fall att det finns massor med badmintontider! Så den som är sugen på att spela får gärna höra av sig. Det skulle vara kul att vara fyra stycken och boka två banor bredvid varandra. Då kan man spela både två och två och dubbel. Det styr vi upp!


Men idag blir det bodypump kl 18 tillsammans med Ida och Annika, och om det är någon annan som vill haka på!

Kommentarer
Postat av: lyol

badminton är jag så jäkla pepp på!

Postat av: Annika

Jess... snart är det lyfta skrot!

2008-06-03 @ 17:15:49
URL: http://annikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback