Idag

I natt drömde jag att Anna, Lisa och Linnéa blev sura på mig. Och gissa varför. Jo, för att jag var så tråkig att festa med. Usch, vilken mardröm.

I morgon på Annikas födelsedagsfest ska jag vara tråkig och inte festa. Men det ska bli trevligt ändå.

I morgon ska jag klippa mig också. Hoppas att jag blir nöjd för en gångs skull. Jag ska även köpa en present till Annika som fyllde år i lördags, och till Micke som fyller år på självaste midsommarafton. Jag tror att jag vet vad jag ska köpa till båda.

Ikväll blir det bodypump med Annika.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hihi, jag tror allt du slog rekord i att nämna mitt namn i ett blogginlägg :D



Ska blir helnice imorgon ja!

Postat av: Lisa

bäst du dricker en jäkla massa nubbe på midsommar för att undvika att det blir en sanndröm. :D

2008-06-17 @ 21:02:20
Postat av: Elin

Det vet du, Lisa!

2008-06-18 @ 11:25:53
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback