Fredagsbilder

Då var även fredagen avklarad. Jag har lite ångest över att det bara är en kväll kvar och det känns viktigt att den blir superlyckad. Men gårkvällen var rolig!

Vi förfestade hos Lisa och Emil. Vi var en massa tjejer och Emil och Glenn.

 Anna och Johanna. Anna har spenderat hela terminen i London, och det var jättekul att äntligen få träffa henne! Hon strålade som en sol, som vanligt. :)
 Linnéa och Annas klasskompis Carro.
 Om man spärrar upp ögonen just innan kortet tas, ska man tydligen bli skitsnygg. I annat fall kan man prova att bara se jävligt blåst ut.
 Det var hur kul som helst att träffa Malin!
 Man blir glad av Stadsfest.
 Vinnéa var igång...
 Lisa tränar runkmuskeln.
 Anna, Linnéa, Lisa och Sara
 Vilka fina tjejer

Jag och Sara kissade bakom tivolit och åkte karusell direkt vi kom in.
 Ikväll blir det mer karusell.
 Vi träffade Saras syster och hennes kompis.
 Anna, Gunnar och Lisa.
 Jonas och Linnéa.
 Lite Jörnsfolk...
 Paradise-Jocke och Pärtis.

Mingel och folk


Nu ska jag ladda kamerabatterierna, så att jag kan gå loss med kameran även ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback