Boli´marknan

Det blir Boli´marknan för mig och Anna på lördag! Det kommer att bli hur kul som helst!

Nu är det bara lite transportproblem som behöver lösas. För det första måste vi ta oss från Holmfors till Boliden. Än så länge är alternativen inte riktigt tillfredsställande, eller vad man ska säga...

Elin säger:

Tar man sig från holmfors till boliden då?

Annan säger:
det skulle david fixa, kanske kommer vi att måsta åka epa-traktor med Emil..hhahahaaaa

Elin säger:

hahahahhahaha

Elin säger:

hahahahaha

Jag som trodde att jag hade passerat min epa-period...för sådär tio år sedan.


Sen måste vi ta oss från Boliden till Skellefteå på natten. Om någon är sugen på att hämta oss kan vi betala väl!


Kommentarer
Postat av: Anna

Anders kan nog hämta oss.

2008-06-12 @ 20:53:44
Postat av: Elin

Anders är bäst! :) Mamma kan nog skjutsa oss till Holmfors. Då är det bara Holmfors-Boliden som behöver fixas då. Jag röstar lätt på epan! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback