Bilder från Boli´marknan

Lördagkvällen inleddes i Holmfors hos Annas bror David där vi åt och såg fotbollsmatchen.

 Anna med sitt barndomshem i bakgrunden
 Holmfors
 Anna

Vi fick skjuts av Davids dräng till Boliden (blev tyvärr ingen epa). Där drog vi först på en fest där kusin Erik och hans kompisar var.
 David och Emma
 Erik och nån tjej
 Syskonen Marklund/Forssell

Sen bestämde vi oss för att gå vidare till en annan fest. På väg dit gick vi förbi mormor och morfar. Vi stannade en stund och pratade om Norge och negrer, bland annat.
 Anna med mormor och morfars hus i bakgrunden

 Mormor och morfar, som blev jätteglada för att vi hälsade på


Den andra festen var på en fotbollsplan, vilket vi upptäckte när vi kom dit. Det var en hel del folk där och ännu fler myggor.

 Folk

 Ja.

 Skjuts till marknan fick vi av Erik Stenman i hans snygga TT.

 Anna och Kajsa

 Boli´marknan

Det första vi gjorde när vi kom in var att åka karusell. Anna fick sitta ytterst och bli söndermosad av mig. :)
 I karusellen
 Lillebror John kom förbi och sa hej

Boli´marknan i sig var väl sådär. Jag kände inte så många och det fanns inga bord att hoppa på. Rastlös som jag är fick jag för mig att åka in till stan. Nu i efterhand ångrar jag att jag inte stannade längre och gav marknan en till chans, men det är inte så mycket att göra åt nu.

Jag åkte i alla fall in till stan och mötte upp med tjejerna på Station 8, vilket förstås var roligt.
 Anna, Linnéa och Sandra
 Jag och Lisa
 Linnéa, Sandra, Anna och Lisa

Även där blev jag rastlös. Gick runt något varv och sen blev jag trött och gick hem.

Men det var en bra kväll! Hoppas att du hade roligt i Boliden, Anna! Jag hade riktigt kul med dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback