Bilder från avslutningsfesten

Igår var jag avskärmad från verkligenheten, men idag har jag vaknat till liv igen. Har varit på första träffen med idéhistorian, som verkar vara bra och intressant. Jag och Annika antecknade tills vi fick skrivkramp.

Men nu tänkte jag lägga upp lite bilder från avslutningsfesten.

 Mickes kompis Sandra som sminkade Micke med clownsmink.
 Oj, så snygg.
 Ylva, Annika och Jo-Hanna  Johanna och Annika  Micke, Sandra och Per  Petter och Maria  Vi lekte musikleken  Bruna AK och Robin  Jag och Micke  Någon discolåt?

Här väntar vi på bussen som aldrig kom. Medan man väntar kan man ta kort.
 Crazy Petra :)  Johanna och Annika  AK, Robin och Per
 Härlig sommarbild

Till slut insåg vi att bussen inte skulle komma. Vi haffade en taxi som körde förbi och sa att det var vi som hade beställt den. Senare fick vi veta att det var våra kompisar en hållplats bort som beställt den...förlåt Ylva och gänget!

Vi gick ut på Rex där vi träffade Linnéa och Anna
 Träffade Ida också

Sen är allt lite suddigt. Men kul var det!

Kommentarer
Postat av: petra

OH-MY-GOD! ditt filter var inte nådigt...vad i hela fridens namn gör jag för hemsk grimas?

2008-06-09 @ 16:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback