Fest hos mig

Igår hade jag fest här i Skell. Jag tänkte mig en mindre förfest, men så blev det inte riktigt. Vet inte hur många vi var här som mest. Men trevligt var det!

 Ylvas pärla som jag körde från Umeå.
 Jag, Ylva, Sandra och Josefin satt på balkongen och körde sifferleken.
 Sen kom Sandra och Issa...
 ...och Anna och tysken!
Hur svårt kan det vara att få till en bra bild?

Och hur svårt kan det vara att hålla ögonen öppna?

 Anna och tysken var så fina!
 Josefine hade fina örhängen.
 Annelie och Linda kom också.
 Lisa vill inte vara med på bild.
 Eller okej då.
 Folk utanför mig.
 Vi träffade Mange och Daniel
 ...och Anette och Pär.
 Posing.
 Det var mycket folk på Station.

Next up är Sex and the city-festen hos Ylva på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback