Vad som händer i veckan

I veckan ska jag läsa och kommentera Marias uppsats, som jag ska opponera på. Jag ska också läsa uppsatserna som de andra i min grupp har skrivit.

I morgon eller på onsdag åker jag till Skellefteå, eftersom mamma fyller år och ska firas på onsdag. Måste dock åka tillbaka till opponeringen på torsdag.

Sen ska jag försöka hinna träna nåt i veckan också.

Och hämta mina blommor hos Ida.

På lördag är det klassfest hos Jo-Hanna, vilket innebär att söndag blir en bakisslappardag.

I övrigt är jag öppen för förslag.

En sak till:
Om någon har problem med mig på något sätt, säg det till mig personligen.


Det var allt.


Kommentarer
Postat av: Olov

You tell em!

2008-01-14 @ 18:22:19
Postat av: Malin Berglund

Jag har jääävligt stora problem med dig Elin. Bara så du vet.

Postat av: Elin

Bra att du säger det, Malin! =)

2008-01-15 @ 00:13:46
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback