Majken

Oj, vad förvånad jag är av mig själv! Jag har lyckats skriva nästan tre sidor på uppsatsen idag. Inte alls illa! Jag som trodde att jag skulle kunna knåpa ihop max en. Hoppas att det ska gå lika bra i morgon och på fredag.

Ikväll ska jag och tjejerna hälsa på Sara och Majken (se bild nedan). Jag och Majken har haft några duster i våra dar, men det känns ändå roligt att träffa henne. Stackarn har ju varit sjuk i veckan också. 

           image1545

Majken kan prata. Hon kan även bajsa på kommando. Klå det du.

Kommentarer
Postat av: Olov

Papegoja

2008-01-02 @ 18:32:00
Postat av: Olov

Gjorde ett hjärta efter men det kom inte med. Verkar som man inte får göra hjärtan.

2008-01-02 @ 18:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback