Kursintro

Idag var det introduktion till CK2. Jag var ganska nervös inför gruppindelningen, men det kändes otroligt skönt när jag fick veta att jag är i samma grupp som Kajsa, Ida, Johanna, Jo-Hanna och flera andra ur min gamla klass. Jag är fortfarande helt opepp på kursen i sig, men nu känns det lite roligare i alla fall.

I morgon är det introduktion till kvalifikationskursen i tyska. Ska bli intressant att se vad det är för muppar som jag kommer att gå med där. Jag har inte höga förväntningar på människor som tycker att tyska är kul, trots att jag själv gör det. Men nu ska jag inte ha fördomar. Den kursen ska i alla fall bli rolig. Fatta vad jag kommer att prata tyska på fyllan alltså. En förvarning bara.

Nu: mat.

Kommentarer
Postat av: maria

Jag måste festa med dig snart så jag får höra dig prata tyska:) Härligt att du hamnade med så många från gamla klassen! Vi är bara fyra, Jag, soffan, Erica och Monica om jag inte minns helt fel... I miss gammklassen :( jaja, vi får styra upp några gamla klassfester ändå tycker jag! Sköt om dig! Kram
ps, synd att jag inte var hemma igår...men ni får komma ngn annan gång!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback