Fler mobilbilder

Här kommer fler bilder från min gamla mobil. Om ni undrar varför det bara är en massa ansikten, så är det därför att jag ville ha en bild som skulle visas när den personen ringer.

 Ylva  Annelie  Anna  Sandra  Anna  Anna  Sara  Monika  Malin  Lisa   Olov   Linnéa

 Grabbarna grus

 Anna och Erik

 Robin, Linnéa och Lisa på efterfest hos Linnéa efter Gyllene Tider

 När jag fyllde 20 fick jag en mustach och en Günther-skiva av mina vänner. Dessa kom att prägla mitt liv i stor utsträckning.

 Lite posing

 Kunde inte låta bli att ta kort på det här säret.

Jag har många fler bilder också som kommer att publiceras vid tillfälle. Det är dessutom ett par videoklipp också som jag ska se om jag kan lägga upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback