Fjortislördag

Ibland när man festar känns det i efterhand som att man är 16 år igen. Eller vad sägs om det här: Jag blev tjurig för att jag inte fick vara med i samtalet mellan M och I. M blev sur för att jag pratade med T. K kände sig dissad av mig och I. J trodde att jag och M var sur på honom. E gick hem med O, som har flickvän. Och hur det gick för Y är man också alltid nyfiken på. My god.

Här är i alla fall bilderna:

Förfest hos Ylva

 Ylva och Jo-Hanna
 Kajsa och Petra
 Ida och AK
 Micke och Robin fick julklappar av Ylva
 Ylva och jag
 Micke och Ylva
 Folk

Utgång på Corona

 Ölin och Vinnéa
 Mingel på dansgolvet
 Spännar-Linnéa

Tack och hej för den här gången.

Kommentarer
Postat av: Malin

Gut med utförliga namn på bilderna så man kan få lite koll på de folken du har runt omkring dig. Kommer hem den 1 februari och är hemma i lite över två veckor. Måste bli ett besök i Umeå under den perioden så jag kan lära mig lite om ditt nya liv :)

Postat av: Elin

Kul att du kommer hem! Du måste komma till Umeå då! Det blir kul!

2008-01-13 @ 23:56:16
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Fröken Ostkrok

Sweet!
Ser ut som en klockren kväll.
Själv så blev jag inbjuden på en efterferre i morse vid 07 snåret och at tjag inte är den som säger "nejtack".
Så jag for och festade lös till 12tiden.
Så jäkla kul!

2008-01-14 @ 00:55:21
URL: http://minvarld.blogg.se
Postat av: ylva

För mig kändes det även som att åldern sjönk till ungefär 5 år på vägen hem. Jag, Jo-Hanna och Robin gick lös på alla snöhögar vi såg. Har även bildbevis på en mycket blöt Jo-Hanna som gör snöänglar :P

2008-01-14 @ 23:37:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback