Teg?

Idag fick jag veta var jag ska ha praktik från och med måndag och tre veckor framåt: Tegs centralskola. Som jag misstänkte blev det på högstadiet, vilket kanske inte känns helt optimalt men ändå helt okej. Det känns lite drygt att behöva åka ända bort till Teg, men 6:ans och 9:ans buss går ju faktiskt härifrån Iksu och hela vägen dit.

Det som blir mest spännande är att få veta hur min handledare och mina elever är. Hoppas att jag får tag på min handledare idag så att vi kan bestämma en tid som jag ska komma på måndag.

Och ett stort grattis till VFU-enheten, som lyckades fixa en praktikplats hela en arbetsdag före VFU:n.

Kommentarer
Postat av: Tomas

"Det känns lite drygt att behöva åka ända bort till Teg".

Kände bara att jag hade anledning att muttra lite över den meningen... :)

2008-02-08 @ 16:42:46
Postat av: Elin

Jag antar att du inte blivit placerad någonstans i stan. :P

Postat av: Tomas

Precis, det blev inte i stan för min del, utan i schtaaaan. :)

2008-02-11 @ 21:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback