Någon som vill bli tillsammans med mina kompisar?

Jag har ett problem.

Problemet är att mina vänner Linnéa och Ylva har fått för sig att de ska flytta till Uppsala respektive Göteborg i höst. Detta tycker jag självklart är mycket tråkigt och försöker fundera ut vad som skulle kunna få dem att stanna. Och eftersom deras vänner här i Umeå inte verkar räcka för att de ska stanna (hint hint) tänker jag att det enda som skulle kunna hjälpa är om de skaffade pojkvänner här.

Vet ni någon som skulle kunna tänkas vara intresserad?

Eller rättare sagt, vet ni någon som skulle duga?

De är nämligen två fantastiska tjejer som man kan skatta sig lycklig om man får vara med. Därför kan de ju ta sig friheten att vara lite kräsna också.

Men jag uppmanar alla att i alla fall försöka! Vem vet, man kanske lyckas.

(Ett krav från min sida är då såklart att ni ska få dem att stanna här. Det är ju själva poängen.)

Kommentarer
Postat av: lyol

hade jag varit kille eller homo så hade jag lätt erbjudit mig.

2008-02-07 @ 21:04:45
Postat av: Linnéa

Gsus! Startar du dejtingsajt på bloggen nu? Du gör visst allt för att hålla oss kvar =)

2008-02-07 @ 21:24:41
Postat av: Elin

Det vet du! =)

Postat av: Maria

Bra idé Elin! Jag ska gå in stenhårt för denna uppgift :) Jag vill ju inte heller att Ylva ska flytta :(

2008-02-07 @ 23:34:21
URL: http://mariapinglan.blogg.se
Postat av: ylva

oh my god elin...

2008-02-08 @ 00:04:05
URL: http://[email protected]
Postat av: Olov

Går du igenom detta om jag ska flytta också? Tänkte isåfall kanske fejka en flytt.. :p

2008-02-08 @ 15:54:13
Postat av: Elin

Hehe, det kan du räkna med Olov!

2008-02-08 @ 18:06:37
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback