Ett sånt där inlägg om min dag

Idag hade jag första lektionen med en av sjuorna. Det gick ungefär som väntat. De var ganska pratiga som vanligt och jag fick höja rösten ett par gånger. Aj i halsen. I morgon ska jag ha "samma" lektion med min andra sjua och måste justera lite saker som jag vill förbättra från idag.

På hemvägen gick jag in till min frisör och sa att jag vill bli blond igen. Hon vill inte göra en avfärgning eftersom det blir så dålig kvalitet på håret då, så vi ska göra blonda slingor på det mörka i stället. Jag ska boka in en tid då det passar.

Jag gick även in på The Phone House och sa att jag har fel på mobilen. De hade ingen utlåningstelefon där idag så jag kunde inte lämna in den idag. Ska gå in någon dag senare i veckan. Hon som jobbade försökte övertala mig att skaffa abonnemanget Telia Student. Man betalar 49 kr i månaden och ringer gratis till Halebop och Telia. Och skickar gratis sms till alla. Tydligen har Telia insett att de går back på abonnemanget och ska därför sluta sälja det i slutet av mars. Så jag ska bestämma mig innan dess. Det låter ju bra och det enda jag har emot det är att det är ett abonnemang...jag gillar ju refill. Hmm... Ska fundera. Det är ju trots allt lite taskigt mot alla som har Halebop.

Kommentarer
Postat av: Suffe

Det låter som om du skulle behöva hjälp av en logoped... ;)
Jag har Telia Student, det är kung! Kostar knappt något alls i månaden, och gratis SMS är guld värt! :)
OK, slut på smyg(?)reklam och dags för mat.
Ha det fint och hälsa Micke! Kram!

2008-02-19 @ 18:10:59
Postat av: Elin

Jo, jag behöver ju faktiskt en logoped! Vi besökte Anders Birgander på ck1 och han ville att jag skulle komma tillbaka och träna på lite grejer. (Nåt med halsens resonansutrymme.) Det blev dock aldrig av. Men jag får väl ta upp det nu efter praktiken nån gång! Annars hör jag väl av mig till dig! =)

Postat av: Kajsa

Jag funderar också på Telia student! Har lite beslutsångest för jag gillar inte heller abonnemang...

2008-02-19 @ 18:25:00
Postat av: Anna

Jag har också telia student, och det är svinbra. Jag ringer ju sjuuukt mycket och kan prata med syrran i timmar på mobilen och min räkning överstiger ALDRIG 300:-, ligger oftast på 200:-. Svinvärt!

2008-02-19 @ 19:51:02
Postat av: Elin

Ja, jag kan tänka mig att det är värt om man ringer mycket. Jag pratar ju väldigt sällan i telefon och funderar på hur värt det är då...

2008-02-19 @ 20:12:31
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Suffe

Oooh, halsens resonansutrymme är viktiga grejor det ;)
När jag är klar och startar min egna private practice får du komma, du kan skaffa klippkort. Första besöket är gratis! :D

2008-02-20 @ 12:23:07
Postat av: Elin

Sounds great! =)

2008-02-20 @ 15:19:31
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Sandra

Halebop har ju också gratis sms. Fattar inte grejen, om bara ALLA kunde hålla sig till halebop skulle ALLA ringa gratis till ALLA och ingen skulle behöva betala någon abonnemangsavgift!!!

2008-02-20 @ 17:27:25
Postat av: Elin

Jo, jag håller med! Men nu har ju flera jag känner redan bytt till Telia, så då blir det som en kedja. Plus att Halebop bara har gratis sms en månad efter man laddat.

2008-02-20 @ 18:04:51
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback