Söndag

Oj, så lugnt och skönt jag har det. Är hemma, får god mat, sitter vid nya datorn... Försöker just nu ladda hem Civilization IV, men det går skitsakta så jag börjar bli less. Är det ens bra? Spore blev jag less på direkt jag kom till "stamfasen". Det var ganska tråkigt. Speltips mottages gärna.

I morgon åker jag till Umeå, för att sedan åka till Sundsvall där nyår ska firas. Jag har ingen aning om hur jag ska få med mig alla grejer, dvs.: tre datorer, en gryta, en stor vas, kläder m.m. Så om någon ska köra bil från Skellefteå till Umeå i morgon så åker jag mer än gärna med.

Kommentarer
Postat av: Olov

Jag rekommenderar att du istället spelar Civilization II, det klart bästa i serien! Annars ska du givetvis spela det föredömliga Heroes of might and magic III! Det är riktigt roligt om man är själv och dessutom strålande helkvällsunderhållning om man är två-tre personer vid en dator.

2008-12-29 @ 00:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback