Jag sjunger på Youtube

Nu har jag lånat Fridas gamla dator som är ungefär samma modell som min. Då kan jag ladda upp mitt batteri i hennes dator och sen använda det i min. Lite omständigt, och smått drygt att jag bara kan använda min dator i ca en timme tills batteriet dött, men vad gör man inte?

Fick just en lite smått otrevlig överraskning. Tydligen är det någon som filmat julavslutningen i nian på min högstadieskola, där jag och Emelie sjunger "21st century digital boy" och "Self esteem" och lagt ut filmen på Youtube. Haha. Vet inte om jag egentligen har tillräckligt med självdistans för detta, men varsågoda:



Synd att det är jag, och inte Emelie, som faktiskt sjunger i ett band nu, som hörs mest... Och om ni orkar genomlida alltihopa kan ni i slutet även se Olov som sitter och slår på trummorna.

Hahahaha.

Kommentarer
Postat av: lyol

hahaha! fantastiskt!

Postat av: Olov

Bhahaha. Jag är tacksam att jag faktiskt fortsatte spela trummor och inte förblev sådär jävla dålig. Fifan :D

2008-12-16 @ 21:37:57
Postat av: Anna

Så fantastiskt!

2008-12-17 @ 06:43:57
Postat av: Lisa

Hahaha! Vilken scennärvaro! Vilken utstrålning! Är det inte dags att lägga ut dokumentären på you tube nu också? :p

2008-12-18 @ 08:06:00
Postat av: Elin

Det har ju gått tio år sen det här spektaklet, så jag måste nog vänta tills det var tio år sen till det också, för att ha nog med självdistans till det. :)

2008-12-18 @ 15:54:42
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback