Taj Mahal

Igår var jag, Micke, Ylva, Robin och AK ute och käkade middag. Vi hade egentligen tänkt gå till Aschanska (?) villan (där varje rätt kostar 33 kr), men då det var stängt gick vi till Taj Mahal i stället. Jag har bara ätit indiskt en gång förut och då var jag inte alls särskilt förtjust, men igår ändrades min uppfattning helt.  

Jag beställde vitlöksmarinerad kyckling i en gryta med yoghurtsås och cashewnötter och det var hur gott som helst. Och det var inga som helst problem att byta ut riset mot stekta grönsaker. Servicen var bra och stället var fräscht. Och jag tror att alla tyckte att maten var supergod. Go there.

Ikväll blir det middag på Carlshem. Ylvas sista kväll... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback