Peppad

Puh. Vi fick biljetterna till Arsenal-matchen i posten idag. Jag var lite orolig att vi inte skulle hinna få dem och att det skulle krångla till sig, men nu behöver jag inte oroa mig för det. Skönt.

Jag hoppas i alla fall att alla hejar som bara den på Arsenal på lördag. Micke tar Arsenals förluster rätt så hårt, och vi skulle garanterat få en trevligare lördag ifall de vann. Så håll tummarna, är ni snälla.

Förutom att se fotboll har jag bokat in lite andra aktiviteter som: shopping, London Eye, British Museum, Madame Tussauds, Notting Hill, Buckingham Palace, The Globe m.m. Frågan bara är hur vi ska hinna allt.

Nu vill jag bara att det ska bli i morgon så att vi kan åka. Jag känner mig faktiskt ganska förberedd och har kollat upp det mesta som vi behöver veta. Micke kan bara ta det lugnt och luta sig tillbaka. Men jag, med mitt kontrollbehov, måste ha stenkoll på allt.

Shit, nu måste jag hitta nåt att aktivera mig med.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha det så himla kul nu i England, en semester som du verkligen gjort dig förtjänt utav! Jag ska hålla tummarna för att Arsenal vinner! Kram!

2008-08-26 @ 22:30:28
Postat av: lyol

klart att dom vinner. ni är ju där.. :)



i alla fall, gör london tills du storknar och kom hem och häng med vänner sen.



ha en fin fin resa.

Postat av: Elin

Tack, kära ni! :)

2008-08-27 @ 09:17:27
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback