Soffan!

Klockan är kvart över åtta och jag har just ätit middag. Äntligen kan jag slappna av! Var med och stängde på Glitter idag och ska nu vara färdiginskolad. Det känns inte riktigt så men... Nästa vecka ska jag jobba både fredag och lördag och då ska jag jobba tillsammans med Linnéa. Det ska bli kul! Då får hon lära upp mig lite till.

Jag är så himla glad över att jag har fått det här jobbet och det är perfekt att jag får jobba extra då och då. Det behövs verkligen tillskott i kassan. Och på tal om det. Är det inte fredag så man får pengar snart?!?!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad härligt att du får jobba nästa helg.. och tillsammans med Linnéa och allt =)

Postat av: Elin

Ja det känns riktigt kul!

2008-04-22 @ 21:18:03
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback