Nytt från Make Up Store

Vilken kväll det blev ikväll! Jag var på Make Up Stores klubbkväll tillsammans med Annika och Ylva och shoppade loss. Där ställde vi upp i en modelltävling för Specsavers, som var där och letade glasögonmodeller. Dessutom drack vi lite vin och fick lotter. Innan de drog vinnarna sa Annika att hon kände på sig att jag skulle vinna. Och det gjorde jag också! Jag vann en synundersökning hos Specsavers, som jag skrev i min mammas namn. Jag hade hellre vunnit saker från Make Up Store.

image1935

Jo, det blev ju en hel del shopping. Pudret som jag skulle köpa fanns inte hemma, men jag fick köpa det med rabatten idag ändå och hämta ut det när det har kommit. Men jag köpte läppstiften "Tosca" och "Happy", nagellacken "Elin"(!) och "Indah" och en ögonbrynsfixare. Fick en gåva i form av ögonskuggan "Crash" också. Jag är mycket nöjd! Plånboken är inte lika nöjd...

Kommentarer
Postat av: ylva

make up stores klubbkvällar rockar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback