Mobilnörd

Jag hatar att vänta på samtal. När en person har sagt att den ska ringa en viss dag är det nästan så att jag till och med tar med mig mobilen in i duschen tills personen i fråga har ringt. Jag har inget tålamod.

Idag väntar jag på två samtal, vilket ju gör det hela extra jobbigt. Jag hade med mig mobilen hela tiden när jag gick på crosstrainern på Iksu och kollar den ungefär var femte minut, för att vara säker på att jag inte har råkat missa nåt samtal.

Psycho? Ja, kanske.

Men snart tar jag tag i saken och hör av mig själv. Då slipper jag väntan.

Kors i taket! Ett av samtalen kom precis efter att jag publicerade inlägget. Det var från Glitter. Jag ska vara där 9.30 i morgon och börja lära upp mig. Jag är pepp!

Kom igen nu, samtal nummer två...

Sen kom även samtal nummer två! Det var en kompis till pappa som bor här Umeå. Pappa tyckte så synd om mig när jag berättade om mina cykelproblem att han frågade om hans kompis kunde hjälpa mig. Och nu är min cykel fixad och användbar igen! Helt fantastiskt skönt! 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lycka till imorrn på Glitter!

2008-04-16 @ 22:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback