Lördagkväll

Så skönt det är att inte vara bakis idag. Hade jag varit bakis hade jag förmodligen legat i sängen till nu ungefär, men i stället har jag diskat, städat och tvättat. Värt!

Gårkvällen var trevlig. Vi grillade på Carlshem och hade frågesport. Den största tiden spenderades dock på att fundera på vad vi skulle göra. Jag tog tre bilder också. Och AK, ditt hår ser inte alls konstigt ut så jag tar mig friheten att lägga upp bilderna.

image1922
Ylva och AK i väntan på maten.

image1923
Grillning.

image1924
Kenny, Jo-Hanna, AK, Robin och Ylva trängs i soffan och försöker komma på aktiviteter.

Kvällens fråga i frågesporten: En flaska med kork kostar 60 :- att köpa. Flaskan (utan kork) kostar 50 :- mer än bara korken. Hur många kronor kostar korken?
Klura på den du.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback