Lite reklam

På tisdag är det alltså klubbkväll och 20 % rabatt på Make Up Store. Det är en sak som jag vet med säkerhet att jag ska köpa och det är ett Wonder Powder. Jag fick ett i julklapp för tre år sedan och det har inte tagit slut förrän nu (och jag använder det dagligen). Så att det kostar ca 400 kr gör faktiskt ingenting som helst. Det är riktigt bra dessutom.

En annan sak jag har tänkt köpa är ett läppstift och en mascara. Sen kommer jag garanterat att bli lockad att köpa en ögonskugga också. Det är svårt att gå in på Make Up Store utan att köpa en ögonskugga (vilket man kan se i min sminkväska). Vilken färg tror ni att man ska satsa på i vår?

Det är värt att bli medlem om det är något dyrt man behöver köpa. Det kostar 100 kr, men då får man 10 % rabatt på allt och 20 % rabatt på klubbkvällarna. Men som sagt får man ta med sig en gäst, så om någon behöver köpa lite smink får hon/(han) gärna följa med mig. Säg bara till så snart som möjligt, då man måste anmäla sig.

Kommentarer
Postat av: Annika

oh! Hur lång är listan på folk som vill följa med? Jag skulle gärna följa! :D Ses snart!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback