GI - vecka 4 - dag 5

Veckan har varit ganska jobbig. Jag har känt mig hungrig och sugen ganska ofta och även slö och seg. Men på måndag får jag börja äta mer kolhydrater, vilket jag verkligen ser framemot. Jag tror att jag kommer att bli piggare och mer uppåt då.

Träningen har rullat på bra i veckan. Simning i måndags, promenad i tisdags och crosstrainern i onsdags och idag. Hoppas ju på badminton i morgon också... ;) En fördel med att börja äta mer kolhydrater är att man får börja träna lite hårdare, så jag har tänkt gå på lite gympa och bodypump till veckan.

Det blir i alla fall en nykter helg i helgen. På riktigt den här gången. Sen jag började med GI har jag inte varit lika peppad på fest (eller någonting annat) som jag brukar vara, och när jag har druckit har jag bara blivit nedstämd och seg. Jag som brukar bli så sprallig och glad av alkohol! Men jag tror att det kommer att bli bättre när jag äter mer kolhydrater och får i alla fall lite högre blodsocker. Och våren gör ju sitt också.

Ikväll blir det grillning och häng hos Linnéa. Kycklingfilé för den fjärde gången den här veckan. Yey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback