Vilken dålig bloggare jag är idag

Idag har jag pluggat inför salstentan, och segat mig en hel del också. Känns skönt att ha kommit igång med pluggandet inför tentan i alla fall och det känns som att det inte kommer att bli alltför svårt. Ikväll har jag spelat spel med Linnéa, Olov och Jonas. Jag spelade bort alla mina pengar på hästar och förlorade därmed.

Ser framemot i morgon. Har ett hål mitt på dagen så då ska jag och tjejerna i klassen luncha någonstans på stan. Vi slutar skolan klockan tre så då blir det lite EPP. Sedan blir det tacos och lite party hos mig. Än så länge är vi samma gäng som ikväll, men alla som vill får vara med. Antagligen blir det utgång på Corona efter det.

Så. Nu vet ni vad jag har uppehållit mig med hela dagen och vad som ska uppehålla mig i morgon. Antar att jag kommer att vara en dålig bloggare i morgon också. Men man vet aldrig.


På lördag kommer Anna och Lisa!


Kommentarer
Postat av: Sara Ostkrok

Ja e´n sak som jag inte berättat är att jag har sett "idol-daniel" i sina boxer (!)
WOW, right?!
Kan förtälja att de var vita.
Likaså hans spiror.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback