Studentsportardag

Idag tog jag och Linnéa en prommis till Strömpilen. Hon köpte världens snyggaste jacka på MQ - en jacka som hon inte ska tappa bort. Hela dagen har vi fram och tillbaka diskuterat det här med IKSU-kort. Ska man köpa guld- eller silverkort? För hur lång period ska man köpa? I början av dagen kom vi fram till att det är bäst att köpa ett fyramånaderskort och jag ställde in mig på att göra det. Någonstans vid Sofiehem kom jag på att det är billigare att köpa ett årskort än två fyramånaderskort och att det därför borde vara smartare. Och för att slippa lägga ut 3600 kr på en gång är det bäst med autogiro, alltså att de drar 327 kr varje månad. Guldkort har Linnéa lyckats övertala mig att köpa, så att jag kanske kan följa henne på spinning någon gång. Och hon har lovat att följa mig på badminton. Så på så sätt kan jag utnyttja guldkortet.

Jag är väldigt på och någon är sugen på innebandy, fotboll, badminton, squash, pilates eller något som har med vatten att göra. Jag är inte på när det gäller gympa, aerobics, step, allt som börjar på body och allt som har med dans att göra. Någons träningsprofil som passar ihop med min?

Nej, jag trodde inte det heller.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ha ha ha! Du kan hänga med Emil och träna. Han gillar allt som har med bollsporter att göra. =) Själv är jag mer åt det rytmiska hållet.

2007-09-12 @ 16:18:45
Postat av: Ida

Om jag skaffar guldkort skulle jag gärna testa pilates och yoga!

Postat av: Elin

Kajsa: Ja, jag får väl bli träningskompis med Emil då! =)
Ida: Pilates är skitkul tycker jag, så det måste du absolut prova!

2007-09-12 @ 17:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback