Här kommer de

Fredagen blev en blöt kväll på många sätt. Det spöregnade när vi cyklade till festen på Nydala och öste ner när vi cyklade till Corona. Jag gjorde ett försök att torka håret i handtorken på toan, men det funkade inte så bra. Även i alkoholmängd mätat var kvällen blöt, för oss alla tror jag. Men kul var det!



Lördagen kan man säga gick i porrens tecken. Vi spelade lite kort med nakenkortleken vi köpte på Gran Canaria och Linnéas virusinfekterade dator spelade upp olika porrfilmer ungefär var tionde minut under hela kvällen. Blev utgång på Corona även igår där det shotades lite fishermansshots och dansades en hel del. Kul var det igår också, och extra kul var det att Anna var här!



Idag har vi fikat på Skogis, där varenda student verkar hålla hus på söndagarna. Tror att det får bli en söndagstradition. Ikväll blir det film och mys i soffan.

Nästa helg är det Skellet som gäller!


Kommentarer
Postat av: Olov

Sköna bilder! Härligt att ni fortfarande är märkligt porrfascinerade. Synd på tajmingen gällande Skellefteå, tänkte dra dit inte nästa helg men den efter. =/

Postat av: Elin

Ja det var dålig timing... Åk dit i helgen i stället. Jag ska köra bil hem på fredag om du vill åka med.

2007-09-16 @ 16:34:20
Postat av: Anonym

Nej sittningen är till helgen =/

2007-09-16 @ 18:08:59
Postat av: Elin

Ah, typiskt.. Jag måste nog hem i helgen iaf.. Har ju brorsans bil nu och känner att jag måste lämna tillbaka den.

2007-09-16 @ 18:18:27
Postat av: Annika

Hihi, vad kul med bilderna =) Idag är jag supersjuk! HUvva, ska inte till skolan på ett par dagar och försöka bli frisk istället... Tack för en superfin helg ^^,

2007-09-16 @ 18:18:32
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Elin

Tack själv och krya på dig!

2007-09-16 @ 18:38:54
Postat av: Ida

Tack för i helgen! :)

2007-09-16 @ 21:17:08
URL: http://ididoodi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback