Wille Crafoord är påstridig

Nu har Wille tänkt adda mig som vän på Facebook också. Har inte bestämt mig för om jag ska acceptera eller inte. Fast det borde jag väl kunna bjuda på egentligen.

Han har dessutom skrivit ett till meddelande till mig, trots att jag inte svarade på hans förra. Han skriver att han bara vill tillägga att Stockholm är en "mycket trevlig stad". Jaha. Det är inte som att jag har tänkt åka dit och ställa upp på nån slags trekant med honom och hans tjej ändå. Han är ju inte Micke Persbrandt direkt, om man säger så. Då hade jag ju lätt ställt upp.


Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe, vilka problem du har :)

Postat av: yo

jag tycker willie är läskig. lite freakig när jag tänker efter.

2007-10-10 @ 17:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback