Spinning...

Ojdå. Jag har bokat in ett spinningpass i morgon bitti 10.15. Varför då, kan man ju undra. Fråga inte mig, svarar jag då. Jag var nog inte vid mina sinnes fulla bruk. (Kan skylla lite på Ida och Johanna som är så hurtiga och ska dra sig dit.) Till mitt försvar kan jag säga att det inte är ett "vanligt" spinningpass utan ett slags genomgångspass som är lugnare än andra pass.

Jag höll på med spinning ganska mycket förut, så jag måste ju ha tyckt att det var roligt på nåt sätt. Har bara lite svårt att återkalla den känslan nu. (Minns bara att man fick lite ont mellan benen ibland.) Jag tror att jag antingen kommer att tycka att det är kul i morgon och bli peppad på det eller att jag kommer att bli avskräckt och inte vilja prova igen. Vi får se i morgon.

På måndag om en vecka vill jag ha sällskap på tjejinnebandy kl 17. Snääälla följ med mig någon. Annika kanske?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag hade gärna hakat på innebandy, men jag har ingen klubba. Kan se om jag kan få tag på ngn kanske!

Postat av: Elin

Ja, ja, ja! Fixa det!

2007-10-23 @ 12:14:07
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Annika

Offcorse! =) är jättepepp på innebandy!!!

2007-10-24 @ 00:57:00
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback