Sovsällskap!

Salstentan i morgon... Vet inte riktigt hur jag känner inför den. Det känns som att jag har ganska bra koll, men å andra sidan känns det som att det är mycket som jag inte kan också. Vill bara att det ska vara över.

Ikväll får jag sällskap av Sandra, som ska få äran att sova i min soffa i natt. Ska bli trevligt med lite sällskap.

För övrigt undrar jag vem som erbjuder sin lägenhet som lokal för klassfest på lördag (om den nu skulle vara på lördag). Kajsa? Ida? Ylva? Någon som inte går i klassen?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nej det blir inte hos mig. Vi åker till Skell på fredag, eller ja, det är ju inget som hindrar att det skulle vara klassfest här ändå, utom jag förstås. =)

2007-10-02 @ 21:55:56
Postat av: Elin

Aha...synd!

Postat av: Ida

Inte här heller tyvärr. Jag och Jens firar 3år då, så vi vill nog ha lägenheten för oss själva :)

2007-10-03 @ 07:38:35
URL: http://ididoodi.blogg.se
Postat av: ylva

Hm, känner just nu en viss press :P Men det är klart att vi kan vara här. Måste dock bara styra upp så att jag skriver rätt dag på fc:n, var det fredag eller lördag?

2007-10-03 @ 17:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback