Skellefteå i helgen

Vilken beslutsångest man kan ha. Har funderat hela dagen på om jag ska åka till Skellefteå i helgen eller inte, och har nu bestämt mig för att jag ska det. Är inte så jättepeppad egentligen, men känner som att jag borde åka hem. Har lite försenade böcker som jag måste lämna tillbaka och känner att jag borde hälsa på pappa och farmor. Det var länge sen. Sen kan det vara trevligt att träffa mamma och Leif och Skellefteågänget igen, trots att vi ju sågs förra helgen. Var länge sen jag gick ut på Balzac också, så det kan ju bli kul förstås.

Ska fundera på om jag ska ta med mig datorn till Skellefteå i helgen, eller om jag kan klara mig. Hmm... Och vad ska jag ha med mig för kläder? Förut har jag åkt mellan Skellefteå och Umeå varje dag, men nu känns det bökigt att åka hem typ en gång i månaden...konstigt.

Nu: tvättstugan.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Härligt att du åker hem i helgen! Då räknar jag med dig på inflyttningsfesten (om man nu kan kalla det för det såhär nästan 2 månader senare) =)

2007-10-18 @ 21:19:46
Postat av: Elin

Jaadå, det blir bra det!

Postat av: SARA

Ja vad ska jag svara på det??
Själv så kommer jag att hålla till bakom disken på mitt jobb.. är du sugen på femti-taggare så utlovas napp på fredagen eftersom vi har dans och buffe på mitt jobb.
Så partyfaktorn ligger på noll för mig.
DENNA helg, ack nästa helg har jag massor att ta igen, och sanna mina ord, that I shall!

2007-10-18 @ 23:22:59
URL: http://minvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback