Och hur gick spinningen då?

För det första måste jag bara konstatera hur tur det var att det var ett genomgångspass med endast 25 minuters cykling. Jag hade ju garanterat dött om jag hade gått på ett vanligt pass med kanske 40 minuters cykling. Så det var ju en bra sak med passet.

För det andra vill jag bara säga att det var skitjobbigt. Jag svettades som en gris. Helt seriöst. Det forsade. Och man fick ont i benen (inte mellan benen dock) och svårt att andas. Fy fan.

Jag är sveksam till att spinning är min grej. Jag vill inte träna nåt där man bara vill att det ska ta slut. Jag vill inte behöva titta på klockan flera gånger under passet eller försöka räkna ut hur långt det kan vara kvar av varje låt. Jag vill träna nåt som är så roligt att jag inte vill att det ska ta slut och att man inte känner hur jobbigt det är, just för att det är kul.

Men kanske hinner jag glömma bort hur jobbigt det var och boka in ett nytt pass. Man vet aldrig med mig.

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag är helt på din linje med spinning. Det är inget annat än plågsamt. Finns inte ens ett uns "kul" med spinning. Usch.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback