Jag tog mig iväg! Vilket framsteg.

Låg och halvsov i soffan mellan sex och åtta ikväll. När jag vaknade till på riktigt, vid halv nio, blev jag rastlös och fick överskottsenergi. Bestämde mig för att dra mig till IKSU och jogga på löpbandet och se Desperate Housewives, vilket jag också gjorde. Nu är jag nöjd med mig själv. Att ha tv på löpband är ju hur bra som helst. Hade aldrig tagit mig iväg annars. Hade aldrig tagit mig iväg om jag inte hade bott så här nära IKSU heller.

Innan jag gick till IKSU ringde Radiotjänst som sett att jag flyttat och inte anmält tv-avgift. Men det var ju lugnt för mig, för jag har ju ingen tv och har inte tänkt skaffa någon heller. Hmm....

Nu ska jag fundera på om jag ska ta mig råd att fylla på mobilen eller om jag kan klara mig på fem kronor tills den 25:e. Det kan jag nog inte.

När jag har funderat klart på det (det vill säga nu) ska jag översätta en del av en simuleringsinstruktion inför grupparbetet i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback