Helg igen!

Hoppas jag inte avskräckte er tidigare. Jag är inte så hård som jag låter.

En vänlig själ har i alla fall hjälpt mig med att röja bort lite pappkartonger från balkongen och i morgon ska jag kasta resten av skräpet. Så ni slipper nog se mig i fultröjan. (Puh!) Måste dock dammsuga och utföra lättare städning i morgon också, samt inhandla lite chirre och dirre.

Ska träna med Linnéa klockan elva i morgon och sen ska vi till Strömpilen för att köpa alkohol. Senare på dagen kommer Skelleftegänget och kanske blir det middag på Ålidhems pizzeria. Ska bli kul att träffa mina Skellefteåvänner, och kul att Anna stannar på lördag också då det blir fest hos Linnéa.

Jag är peppad på helgen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Tvådagars i helgen alltså? kul, önskar jag vore hemma och kunde vara med och inviga din nya lägenhet...

Postat av: Elin

Ja det är trist att inte du också kan vara här!

2007-10-12 @ 10:15:12
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback