Hälften kvar...

Ungefär halva hemtentan avklarad. Var optimistisk en stund och tänkte att jag kanske skulle kunna skriva klart den ikväll och vara ledig i morgon. Det skulle ju vara skönt... Då kan jag träna lite på dagen och gå på EPP på eftermiddagen. Vore ju vääldigt nice alltså.

Men. Jag känner mig inte tillräckligt stressad än (jag har ju faktiskt hela morgondagen på mig också). Dessutom tycker jag att det är roligare att simultant se på tv och slösurfa än att skriva hemtenta.

Hittills har jag i alla fall kommit fram till att det är lättare för Elin än för Agnes att komma ut som homo eller bi, för att hon är poppis och andra ser upp till henne.


Japp...


Kommentarer
Postat av: Malin

Vilken kurs är det du läser?

Postat av: Elin

Språk- och litteratursociologi.

2007-10-05 @ 10:46:51
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback