Till alla som bryr sig

Okej, här kommer planen för veckan. När jag redan har sagt vad jag ska göra ska jag försöka undvika såna där tråkiga inlägg som typ "Idag har jag ... och det var ..." och istället skriva om lite roligare och mer intressanta saker. För seriöst, vem bryr sig om vad jag ska träna för pass på Iksu eller hur mycket ångest jag kommer att ha inför veckans hemtenta?

Måndag: Badminton och fika med Maria. Tv-kväll hos Linnéa.
Tisdag: Skola 13-15. Aqua Box 17-18. Tvätta. Despi kl 21.
Onsdag: Skola 10.15-12. Skriva hemtenta. Hemtentaångest. Onsdagshäng hos Kajsa.
Torsdag: Skola 10.15-12. Skriva klart hemtenta. Träna nåt? Umgås?
Fredag: Lämna in hemtenta. Slappna av. Träna? Någon slags kvällsaktivitet.
Lördag: Fest någonstans och utgång någonstans.
Söndag: Bakisslappardag.

Då vet ni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback