The good life

För ett tag sedan lovade jag min gamla vän (och med "gamla" menar jag att vi har varit vänner länge) Anna Forssell att scanna in lite bilder från "den gamla goda tiden". Den tiden sträcker sig ungefär från 1996 till 1999 och var en väldigt händelserik period i våra liv. Jag antar att ni kommer att känna igen lite unga ansikten på följande bilder.

Heta tjejer genom åren



 På Annas lapp: "I love Olov". (Dumma Olov som inte uppskattade söta lilla Anna.)
 På min lapp: "I love you". (Jag tror det var menad till Thomas, men tänkte att man ju kan återanvända den om man inte skriver något namn. Smart!)

Någon som känner igen den här killen?

 Oj så söt man kan vara!

Andra killar som intresserade unga Anna

 Anna och Jonaz

 Anna och Frille (skånskt uttal - viktigt)

Fina kusiner

 ("Om jag missar nu ska jag kissa på kungen!" Sagt och gjort.)

I husis spenderades mycket tid med dessa två

 Olov och Thomas
 Om man låter dem sminka en ser man ut såhär.

Andra människor

 Nina, Susanna och Maja
 Lisa, Emelie och jag
 Jag och Olov in love
 Disco i Boliden: årets höjdpunkt
 Jag och mina bröder
 Sötnosar

Hittade även dessa bilder...

 Jag med två av killarna som var med i Barbados förut. Var inget stort fan dock (även om det kanske ser ut så).

Nästa gång kommer bilder från gymnasieperioden. Watch out!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ha ha ha! Väldigt söta bilder!

2007-11-05 @ 15:40:04
Postat av: lyol

är det bara jag eller känns barbados killarna lite obehagliga?

väldigt fina bilder dock. alltså alla. sött.:)

2007-11-05 @ 15:52:06
Postat av: Anna

Jag hatar dig! Jag måste härmed gå under jorden!

2007-11-05 @ 19:04:05
Postat av: Anna igen

Jag vet seriöst inte om jag har tillräckligt med självdistans angående mitt hår! Det är så fruktansvärt och jag önskar att jag bodde i USA så att jag kunde stämma den där jävla frisören!!! Hon förstörde en stor del av min tonårsperiod. Fy!

2007-11-05 @ 19:07:46
Postat av: Malin

Hahaha... jag älskar sarongbilden... varför har jag ett nästan identiskt kort, med andra människor dock, från något "finklätt" event någon gång i högstadiet? (skolavslutning kanske...? i sjuan...?)

Anna: Ditt hår är inte så fruktansvärt!

Postat av: Frida L

Hahahaaaa.. det här gjorde min dag att se bilder på en ung Anna Forssell. Jag var ju med om samma hårincident. Allt jag ville var att se ut som Natalie Imbruglia.

2007-11-05 @ 19:17:23
Postat av: Elin

Malin: Jepp, det var mina kusiners konfirmation! =)
Anna: Du var jääättesöt!

2007-11-05 @ 19:18:36
URL: http://eliste.blogg.se
Postat av: Sara Ostkrok

Vilka härliga bilder!!
Underbart.
Ja det är bara att färga, jag är själv åxå sugen på att bli brunette i vinter.. vi får se..
Supersöta bilder

2007-11-05 @ 20:36:16
URL: http://minvarld.blogg.se
Postat av: Olov

Jag var inte en bredaxlad ung man i varje fall. :D Haha sjukt soft att se.

2007-11-05 @ 21:26:52
Postat av: johanna

Hahaha! Fan vad roliga och riktigt söta bilder!!!

2007-11-06 @ 18:38:17
URL: http://jompis.blogg.se
Postat av: johanna

Hahaha! Fan vad roliga och riktigt söta bilder!!!

2007-11-06 @ 18:38:29
URL: http://jompis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback