Så nog har jag mat så att jag klarar mig

Pengar på fredag alltså. Jag har oroande lite pengar kvar på kontot. Jag ska försöka att inte handla innan fredag och jag tror att jag kan lyckas. Igår köpte jag ett mjölkpaket och en liter fil - det tar man sig långt på. Dessutom fick jag en hel del mat av pappa och farmor i helgen, till exempel: köttfärs, köttfärssås, köttfärsbiffar, köttbullar, laxfiléer, salami och korv. Det var inte dumt alls.

Om någon har tänkt storhandla på Ica Maxi i Umeå så säg till. När jag flyttade fick jag en rabattkupong på 100 kr om man handlar för 500 kr, vilken jag själv inte kommer att utnyttja. Man får köpa den för 50 kr.



Har ni förresten provat att skriva Ica Maxi med ordlistan på mobilen?

Kommentarer
Postat av: ylva

Jag kan köpa den Elin! Fast inte innan fredag :P

Postat av: Elin

Du får köpa den efter fredag om du vill! Den går ut vid nyår dock.

2007-11-20 @ 20:37:19
URL: http://eliste.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback