Jag tror att jag ska göra det

Roligt att så många har tyckt till om mitt eventuella hårfärgsbyte. Det är dock fler som röstar på att jag ska färga och jag måste säga att det lutar åt det hållet.

Jag resonerar ungefär så här:

Jag har många vintrar varit sugen på att testa och varit nyfiken på hur det skulle se ut. Jag kommer att fortsätta att fundera och vela tills jag tar tag i saken och verkligen gör det. Blir det jävligt dåligt så vet jag ju det till kommande år och slipper fundera på saken. Blir det bra så får jag veta det också.

Angående att det kan vara svårt att få tillbaka sin naurliga hårfärg tänker jag att det ju faktiskt går avfärga håret och sedan bleka det. Jag har ganska kort hår så det gör inte så mycket ifall jag färgar sönder håret; det växer ändå ut nytt ganska snabbt.

Så man kan väl säga att jag nästan har bestämt mig för att bli mörk.

Vet någon en frisörsalong som har sudentrabatt både på klippning och färgning?

Kommentarer
Postat av: Lisa

do it! :)

2007-11-06 @ 20:43:39
Postat av: ak

Ja gör det nu för tusan. Du kan alltid raka av det om det ser för jävligt ut. Men det kommer det inte göra. Du kommer bli skitsnygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback