Yra!

Eftersom pixbox och jag inte riktigt kommer så bra överens just nu lägger jag upp lite bilder från helgens brännbollsyra här. Här är bilder från i fredags då vi kikade på lite brännboll och drack öl på dagen. På kvällen åt vi pizza hos Linnéa och spelade lite kubb och lekte lambo. Gick förbi pedagoggränd och träffade några klasskompisar innan vi gick ut på Universum.


I lördags kom Lisa till Umeå så hon, jag, Anna och Linnéa åt middag tillsammans och bjöd efter det in Emil och Olov med fler på kubbmatch. Kubben spårade ur och på bilden här nere ser man Linnéa som den sanna kubb-Hitler hon var. Blev även endel lambolekande här innan vi gick ut på Rex. Jag och Anna drog senare vidare till Universum, där det var betydligt mer folk än i fredags.




Olov måste träna lite på apan tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Roligt med bilder! Tyvärr är jag en dålig fotograf och kan därför inte erbjuda några från helgen...=/

2007-05-27 @ 21:17:04
Postat av: Olov

Jag ser mer ut som en apa på bilden då jag inte ens försöker. I övrigt så tycker jag att jag har väldigt bra förutsättningar, speciellt när man är lite i luvan. :)

Postat av: Annika

Ooh! gillar att se bilderna ^^, Den på mig och Robert var jättefin, så jag var tvungen att sno den och spara :)KUl att se vad du sprang på för folk under kvällen också!

2007-05-28 @ 14:36:41
URL: http://annikki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback