VFU-besök imorgon...

Underbart med tvådagarsvecka! Ska dock få besök av min unversitetslärare imorgon på skolan vilket inte känns lika underbart. Har inte förberett mig så mycket som jag vill än, men ska göra det ikväll hade jag tänkt. Efter boxen och Top model. Wish me luck.

Efter imorgon är det bara en vecka kvar på VFU:n och bara två veckor till vi åker till Kalmar! Laget vi ska vara med i har bestämt att vi ska klä ut oss till tv-spelsfigurer och jag, Anna och Linnéa måste bestämma oss för vilka vi ska vara. Helst vill jag klä ut mig till Mayday som var min favvogubbe i spelet GoldenEye som jag spelade som besatt hela högstadiet, men då hon är mörkhyad kan det bli lite svårt...hon är iaf grym. Hursomhelst. Tips mottages gärna.

Kommentarer
Postat av: Olov

Mitt tips står fast. Du skulle klä bra som Link, hjälten i Zelda-serien, då han både är blond och androgyn. http://sub-zero.mit.edu/missdw/gfx/pics/Zelda-link.gif

Postat av: Elin

Ja kanske det..! Men var ska jag få tag på sköld, svärd, kläder och allt annat? Är kass på att klä ut mig. Man måste vara så kreativ och helst kunna sy också. Inte min grej.

2007-05-02 @ 22:27:57
Postat av: Olov

Enkel match för dig Elin! Och titta på bara på dessa hårdingar som gestaltar Zelda och Link: http://www.sccs.swarthmore.edu/org/anime/images/03/link_zelda.jpg
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHA. Vi måste hitta en annan lösning.

2007-05-03 @ 16:57:49
Postat av: Oloov

Hmm, du måste rannsaka dig själv och tänka över vilka spel du spelat. =]

2007-05-03 @ 17:02:57
Postat av: Elin

Hahaha! Vilka snyggingar!

2007-05-03 @ 18:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback