Sommarlov?

Kan det verkligen stämma att jag är färdig med uppsatsen? Gjorde just klart de sista ändringarna och känner att det får vara bra nu. Jag är inte särskilt nöjd och jag borde verkligen läsa igenom den en sista gång, men jag är så fruktansvärt less på den att jag inte tror att jag orkar. Nu är jag ledig i en hel vecka innan sommarkurserna börjar!

Blir ingen utlandsresa just nu för jag och Anna så vi försöker planera in saker att göra nästa vecka. Än så länge har vi bestämt att vi, Sandra och Lisa ska åka till IKEA i Haparanda på måndag. På tisdag är det studentbal, så då ska vi dit och kika. Någon som har nåt förslag på vad man kan göra en onsdag och torsdag när man är ledig?

Idag gick jag och Anna på stan och jag köpte mina kanske hundraelfte par fornarinajeans. Precis vad jag behövde. Skulle egentligen köpa skor ju.

Ikväll blir det kubb hos Sandra och i morgon åker jag till Umeå på fest!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Jag läste inte ens igenom min uppsats innan jag lämnade in, så vem vet vad jag kan ha skrivit. Ah!
Vi ses i morgon!

2007-05-31 @ 19:53:32
Postat av: Josefina

Vad ska du läsa för kurs i sommar? Grattis till att du är klar med uppsatsen. Jag sitter nu och försöker skriva det sista till mina VFU uppgifter, som ska in i morgon!

2007-05-31 @ 23:24:25
Postat av: Anna

Grattis till uppsatsen! Fan va skönt!

2007-06-01 @ 09:55:32
Postat av: Elin

Josefina - Jag ska läsa en kurs i hur man arbetar med film i skolan och en kurs i kryptologi!

2007-06-04 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback