Snyggaste outfiten

På torsdagmorgon kl 07.00 lyfter jag, Anna och Linnéa från Umeå och beger oss mot Kalmar! Under helgen ska vi som sagt klä ut oss till turtles och idag gick jag på stan och inhandlade kläderna jag ska ha: image23

Snacka om grönt alltså. Vi kommer alla tre att ha likadana leggings, linnen och hotpants (hotpantsen har vi mest för att leggingsen(?) är ganska tajta och lite genomskinliga - inte så smickrande alltså). Vi kommer inte att vara snygga vill jag lova. Och jag ska ta många bilder som bevis.

Vet fortfarande inte vilken färg jag ska ha på bandet; det beror på vilket vapen jag får tag på. Skölden på ryggen ska vi göra av kuddar och snören. Ser ut som att det ska lösa sig till slut!

Imorgon måste jag skriva många sidor på uppsatsen så att jag kan festa med gott samvete i helgen. Känner på mig att jag kommer att återkomma med hur det går med det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahah, det där kommer att bli superbra tror jag! Jag vill se massvis med bilder sen! Ha det så bra i Kalmar och hälsa Sara så mycket. Hoppas att uppsatsen också börjar ta form så att du inte behöver ha den hängande över dig i helgen! Stor kram!!

2007-05-14 @ 22:04:22
Postat av: Kajsa

Ni kommer att göra succé i era gröna outfits! Go turtles!

2007-05-14 @ 22:51:35
Postat av: Ida

Haha, tror ni kommer bli asläckra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback