Sämsta uppsatsen ever

Usch och blä. Nu har jag skrivit klart det första utkastet till uppsatsen och mailjat den till min handledare. Jag måste säga att den blev riktigt dålig och att jag skäms inför mina klasskompisar som ska läsa den. Huvva. Just nu känns det som den är det sämsta jag någonsin skrivit. Verkligen ihophafsad utan struktur eller tanke. Fy vad pinsamt. Men får skylla mig själv som valde att festa en hel helg i stället! Känns iaf skönt att ha mailat in den och väldigt skönt att det inte är den här versionen som ska betygsättas.

Senare idag ska jag klippa mig och ikväll ska jag viiila!

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va skönt ändå, se det som ett första utkast bara! Nu är det gjort i alla fall! Njut!

2007-05-23 @ 16:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback