Oj, så trött

Jag vill aldrig mer stiga upp 05.50. Aldrig.

Hade opponering på uppsatserna idag. Min opponent var väldigt ambitiös och skrev ca 3,5 datorskrivna A4-sidor (dvs. typ en hel uppsats) som respons till min uppsats. Det är väldigt tacksamt för mig nu när jag ska genomföra ändringarna, så jag tror att det kommer att gå ganska bra. Längtar till på fredag då jag lämnat in slutversionen och får ta sommarlov, i alla fall i en vecka.

Anna vill att vi ska åka utomlands nästa vecka då vi båda är lediga. Resorna är riktigt billiga nu, och speciellt om man bara bokar några dagar i förväg. Förmodligen kommer det inte att blir något, men det skulle onekligen vara härligt. Någon som vill följa?

Kommentarer
Postat av: Kajsa

JAG!

2007-05-29 @ 17:07:00
Postat av: Anna

JAG! Men tyvärr så är jag en riktig fattiglapp som kommer att måsta leva på bröd och vatten till i slutet på sommaren. :) Men då kommer jag att kunna äta mig mätt på min kärlek till min vovve i stället. Åk utomlands och sola åt mig med!

2007-05-29 @ 20:25:12
Postat av: sandra

vill följa men är PANK! blä. Sen ska du sluta klaga, 05.50 är vardagsmat, bah!

2007-05-29 @ 22:53:18
Postat av: Annika

Jag vill!!! gud så kul det hade varit!!! Men jag har historian som börjar den 4:e :/ OOooh, men jag hade velat massor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback