Jao

Grattis Anna! Du skrev den 200:de kommentaren! Sa jag att man skulle få en present om man gjorde det?

Imorgon har jag min sista lektion för den här praktikperioden. Känns lite tråkigt och jag vet att jag kommer att sakna mina fina elever, men samtidigt ska det bli skönt att inte behöva sitta på skolan 8-17 varenda jäkla dag. Längtar tillbaka tillbaka till universitetet och dess sociala och stundvis halvslappa miljö. Skulle gärna ha en "vanlig" kurs nu i stället för uppsatsskrivande och allt hell (ångest, prestationskrav, skrivkramp och mer ångest) det medför.

Kom förresten in på sommarkurserna som jag sökte, så jag ska gå en kurs i kryptologi (!) och en i hur man arbetar med film i skolan. Har inte fått nåt schema för kurserna och hoppas att träffarna på varje kurs inte kommer att krocka med varandra. Är iaf inga träffar i hela juli, så det ska bli mycket skönt.

En vecka till Kalmar nu! Har fortfarande inte bestämt vilken turtle jag ska vara och jag har inte heller listat ut hur man gör för att klä ut sig till en.

Kommentarer
Postat av: Olov

Allt annat än Donatello vore skandalöst.

Postat av: Tobbe

Det var nästan så det ante mig, nu känns ju projektet ännu mer utsiktslöst. Men tack för förvarningen :-)

Lägger även min röst på Donatello.

2007-05-11 @ 16:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback