Update

Läste just att Stadsfestens område kommer att inkludera torget i sommar! Som på den gamla goda tiden...jag kommer att bli alldeles nostalgisk! Imorgon släpps artisterna, som tydligen ska breddas och vara större än tidigare. Jag har dock inte så höga förväntningar. Däremot ska The Hives till Storsjöyran! Längtar och vill ha sommar nu!

Har ju påbörjat sexveckorspraktiken nu och har ägnat hela veckan åt planering. Ska ha första lektionen imorgon och det känns bara kul faktiskt. Har kanske världens snällaste elever.

Imorgon bitti ska jag på lägenhetsvisning på en lägenhet på Kanalgatan. Jag hoppas verkligen att den är fin eftersom det är den enda lägenheten jag vet om just nu. Borde komma loss lite lägenheter innan sommaren tycker jag, men just nu är det dåligt om dem. Det går iaf ganska bra att bo hemma just nu. Är trevligt med mat och sällskap. Nu är dock båda mina små vildbröder här, så det är väl inte lugnt och skönt direkt. Tur man är härdad efter sist man bodde hemma. (Fast trodde att de skulle ha lugnat ner sig lite sen dess. Tyvärr inte!)

Ikväll ska jag på box med Anna. Mitt träningskort har gått ut så det var ett tag sen sist. Men det ska bli kul och jobbigt! Längtar efter att träffa Anna också!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var så trevligt att träffas i går!!! Har längtat efter dig! vi måste höras och ta en fika eller nått snart! kram kram

2007-03-29 @ 10:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback