Ge mig kläder!

Jag fick just värsta shoppingsuget! Vill ha massor med nytt! Vill ha nya jeans, ny väska, nya tröjor och nåt partypassade som jag kan ha på klassfesten i helgen. Men när ska jag hinna gå på stan? Måste ju plugga hela veckan! Om jag pluggar jätteduktigt imorrn och på onsdag på dagen kanske jag kan snabbspringa en sväng på stan efter maten på onsdag.... Hmm...ska lägga upp en plan. Fast eftersom jag är så sugen på att hitta nåt kommer jag säkert inte att göra det. Har en tendens att vara så.

Nej, nu åter till hemtentan. En och en halv sida kvar innan jag måste börja plugga inför salstentan. Hurra.

Kommentarer
Postat av: Olov

Du ligger i! Skönt med ett föredöme, kan behöva det just nu.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback