Sjuuuk

Magsjuka och urinvägsinfektion är det värsta jag vet. Alltid när jag har det ena önskar jag att jag istället hade det andra. Mellan gångerna glömmer man bort hur jävligt det är att ha dessa sjukdomar från helvetet och tänker att "det var väl inte så farligt".

Just nu skulle jag gärna spy galla ett par minuter och sedan kunna slappna av ett tag, för att slippa kuta till toaletten en gång i minuten för att försöka kissa ut någonting som inte finns. Just nu är jag less på att stirra ner i Linnéas badrumsgolv och hinka i mig flera liter vatten för att behöva gå på riktigt. Just nu skulle jag hellre ha magsjuka.

Kommentarer
Postat av: Annika

Ajajaj! Huvva... hoppas det blir bättre snart!

Postat av: Annika

Javisst ska jag ta papper åt dig om du fprtfarande e sjuk... registrerar dig också så det inte blir nå tjorv!

2007-06-13 @ 19:59:38
URL: http://annikki.blogg.se
Postat av: Olov

Fyfan Elin.. krya på dig

2007-06-13 @ 20:51:43
URL: http://metmask.blogg.se
Postat av: Sandra

Det där är inga roliga grejjer... fy sjutton! kram på dig

2007-06-14 @ 19:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback